måndag 11 mars 2013

Klädstilar och andra tips!

För det första så vill jag bara säga att jag har inte skrivit på ett tag för att jag har helt enkelt inte hunnit.

Jag tänkte ge några tips på tjejiga, coola, snygga och fina klädstilar.

Idag hade jag en cool och snygg klädstil i skolan. Det jag hade på mig var ett par svarta tights, ett par shorts, ett svart linne. Över linnet hade jag en tunn svart blus. Det svarta tyget var liksom lite genomskinligt om ni förstår vad jag menar.

Jag ska göra om mitt rum till ett lite mer tonårsrum. Jag tänkte ge ett förslag på hur man kan göra.

Jag kommer ha en vit säng med ett blått överkast. Mittemot sängen kommer jag ha en vit skänk. Jag tänkte pynta upp en hylla med allt mitt nya och gamla smink. Färgerna som jag tänkte använda ska vara vitt, blått och rosa. Hoppas att det kommer bli bra!

Smoothie! Idag gjorde jag och min kompis smoothies. Jag har inte dom exakta måtten men jag kommer skriva på ett ungefär.

Ett äpple.
Ca 1 dl blåbär.
En halv banan.
Ca 3 dl yoghurt.

Man mixar alla ingredienserna. Sen häller man bara upp det i glas och dricker upp det.

Glöm inte bort att gärna skriva kommentarer!

2 kommentarer:

  1. Testade! En supersnaskig o enkel smoothie, grymt...:D

    SvaraRadera
  2. Till: Dennis Sköld
    Ja! Vad kul! Hoppas det smakade!

    SvaraRadera