torsdag 14 februari 2013

Inte igen!

Idag "glömde" jag och min kompis överdrag till idrotten. (vi skulle åka pulka). Så vi fick gå en promenad.

Först gick vi till min kompis hus och drack vatten. När vi kom ut sa min kompis "Vill du ha?". Va? "Jag tog med mig några småtomater när pappa inte såg. haha!" Sa hon. "Gärna".

Vi gick ut på en äng som just nu är täckt av snö. "AAAAAHHHH"!!!! skrek min kompis. Men vart var hon? Jag tittade ner och såg henner ligga där och fnissa. Hon hade såklart ramlat. Jag tog tag i hennes arm och drog upp henne.

 Lite längre bort hittade vi lite is som vi gled på, och i nästa sekund så låg hon där på marken igen.

Efter en stund gick vi till skogen. Där hittade vi en isbana som hon såklart ville prova. Men det gick inte så bra... hon ramlade där med! Lite längre bort var en  isbana till som hon ville testa så hon åkte men ramlade. (såklart). Jag tänkte hjälpa henne men då ramlade jag! "Men gud vad vi ramlar idag! Haha!".

Tillslut var vi inne igen. Då hade vi ramlat färdigt för idag, det kan jag lova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar